БУДІВНИЦТВО ДОРОГИ ДО ОДЕСЬКОГО ПОРТУ ПЕРЕЙШЛО НА НАСТУПНИЙ ЕТАП: СТАРТУВАЛО ВЛАШТУВАННЯ ГЕОСІТКИ
БУДІВНИЦТВО ДОРОГИ ДО ОДЕСЬКОГО ПОРТУ ПЕРЕЙШЛО НА НАСТУПНИЙ ЕТАП: СТАРТУВАЛО ВЛАШТУВАННЯ ГЕОСІТКИ
В Одеській області, в рамках програми Президента «Велике Будівництво», будують дорогу, що з’єднає трасу М-28 Одеса – Южний з Одеським морським портом. Про це на офіційній Фейсбук-сторінці Укравтодор оприлюднив відеозвіт з будівельного майданчика.
«Для підвищення стійкості основи насипу шляху влаштовуємо геоматеріал. Він має високий модуль пружності. Геосітка є важливим компонентом на дорогах з високим експлуатаційним навантаженням.
Геоматеріал підвищить стійкість конструкції та забезпечить рівномірну передачу навантаження на нерівномірно міцну основу.
Також продовжується зведення насипу із піску. Наразі на першій ділянці протяжністю 600 м відсипано 11500 м³ піску, на другій ділянці протяжністю 200 м – 16000 м³. Будуємо 5,3 км траси з цементобетону, з’єднуючи дорогу М-28 Одеса – Южний з Одеським морським портом. Новий автошлях – державний і безкоштовний. Він стане альтернативою наявному маршруту через територію приватної компанії» – пояснюють в Укравтодорі.
У рамках реалізції проєкту будівництва дороги заплановано:
- TIR-майданчики для відстою великовагового автотранспорту на 300 авто;
- Два майданчики Зважування-в-русі (WiM);
- Контрольно-пропускний пункт – дорогу розширять з чотирьох до шести смуг.
«Тут починається митна зона, тому важливо створити умови для швидкої перевірки та пропуску вантажівок. Естакади, що приєднаються до вже наявної естакади АМПУ. Термін виконання робіт – 2021-2022 роки» – йдеться в повідомленні.
В рамках програми Президента «Велике будівництво» в Одеській області планується збудувати та відремонтувати 180 км доріг державного значення.
Як повідомляв координатор програми, заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко, до 2023 року планують відновити всю мережу загальнодержавних доріг України – понад 20 тисяч км.
Детальніше: