Цебриківська громада
Одеська область, Роздільнянський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Представники ДТЕК Одеські електромережі відповіли на актуальні питання про світло від громад Роздільнянського району

Дата: 21.03.2023 16:10
Кількість переглядів: 134

Фото без опису

ДТЕК Одеські електромережі продовжує зустрічатися з територіальними громадами Одещини. Чергова така зустріч нещодавно відбулася з представниками Роздільнянського району. Обговорювали ситуацію зі світлом в цілому в регіоні та відповідали на питання про забезпечення електроенергією безпосередньо громад району.

Як повідомив під час зустрічі очільник ДТЕК Одеські електромережі — наразі всі клієнти на Одещині зі світлом, в тому числі ті, що мешкають в Роздільнянському районі. Це − результат злагодженої та професійної роботи енергетиків ДТЕК та НЕК Укренерго, які протягом останніх 5 місяців цілодобово працювали над відновленням мереж, зруйнованих ворожими ракетами. Наразі в області немає мережевих обмежень, а генерації електроенергії в енергосистемі країни достатньо для покриття споживання.

Керівник компанії відповів на найпоширеніші питання від голів ОТГ. А саме:

За що відповідає ДТЕК Одеські електромережі, а що входить в зону відповідальності НЕК Укренерго?

  • Оператор системи розподілу відповідає виключно за систему розподілу електроенергії. Своєю чергою за систему передачі від генерації до розподільчих мереж, ремонти магістральних мереж, встановлення лімітів на споживання електроенергії в кожному конкретному регіоні відповідає національна енергетична компанія «Укренерго». ДТЕК за потреби завжди надає допомогу колегам, щоб якнайшвидше відновити пошкоджене обладнання та повернути світло в домівки клієнтів;

Як повідомити про аварійну ситуацію?

В компанії працюють зручні дистанційні сервіси:

  • Подати аварійну заявку можна через спеціальну форму на сайті у розділі «Відсутня електроенергія», приватні повідомлення на сторінці фейсбук або зателефонувавши до кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90;
  • У лютому компанія збільшила кількість ліній в кол-центрі зі 150 до 200, а також додатково задіяла 65 операторів;
  • Наразі це дозволяє швидко та якісно опрацювати всі 100% звернень, що надходять від клієнтів;

Чи допомагала зелена генерація під час відключень світла через обстріли?

  • До об’єктів зеленої генерації в тому числі входять вітрові та сонячні електростанції;
  • Вони щоденно, за сприятливих погодних умов, видавали в середньому до 50 МВт потужності в мережу;
  • В період гострого дефіциту електроенергії це дозволяло забезпечувати клієнтів світлом хоча б по декілька годин на добу;

На зустрічі було розглянуто низку індивідуальних питань щодо електропостачання для кожної громади. Зустрічі з ОТГ триватимуть і надалі. Головна їх мета — розв’язання нагальних питань та зворотний зв’язок від клієнтів компанії задля покращення якості надання послуг з розподілу електроенергії.

 

Джерело ДТЕК Одеські електромережі


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь